×

خبر فوری

عملکرد شورای پنجم مثبت و ثمرات خوبی برای مردم داشت

 اکبر سلیم نژاد در  نطق پیش از دستور دویست و پنجاه و یکمین جلسه رسمی شورا ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات، اظهار کرد: حضور مردم درصحنه انتخابات بزرگ‌ترین پشتوانه نظام است، شاخص‌ترین نماد مردم‌سالاری دینی است و بدون مشارکت عمومی و مردمی، امکان توسعه، رشد و تعالی یک کشور فراهم نمی‌شود.

وی بابیان اینکه مردم کرج دانش سیاسی بالایی دارند، مشارکت خوب امروز ناشی از همین فهم سیاسی است، افزود: مردم این شهرستان همواره در تمام عرصه‌های سیاسی و اجتماعی پیشگام بوده‌اند و امروز نیز برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار ثبت و با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی افتخارآفرینی کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج بابیان اینکه باهدف خدمت به مردم، پاسخگویی به مطالبات بر زمین‌مانده و شفاف‌سازی فرایندها درصحنه حضور یافته بودیم، گفت: در هر لباس و موقعیتی که باشیم سرباز نظام و خادم مردم هستیم و قرار نیست افراد در مدت طولانی در یک مسئولیت مشخص به جامعه خدمت کنند اما آنچه اهمیت دارد عملکرد پاک دستانه و صادقانه ماست.

سلیم نژاد همچنین افزود: مشارکت گسترده و دشمن‌شکن مردم در انتخابات موجب تثبیت قدرت و اقتدار نظام شد.

وی در بخش دیگری ضمن قدردانی از همکاری عوامل اجرایی، نظارتی، رسانه‌ها و ... برای برگزاری انتخابات، گفت: عملکرد شورای پنجم مثبت و ثمرات خوبی برای مردم این کلان‌شهر داشت و با ایجاد تحول در ساختار مدیریت شهری و بهبود عملکرد خود، خواسته‌های مردمی را محقق ساخت اما آن‌طور که باید اطلاع‌رسانی نشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.