×

خبر فوری

پرداخت ۱۸۷ میلیاردی دولت علاوه بر یارانه در طرح کالابرگ الکترونیکی به مردم البرز

عبدالله دارایی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اعلام این خبر گفت: ۱۴۵۱۸۶ خانوار البرزی با استفاده از یارانه خود در قالب خرید کالابرگ الکترونیکی اقلام مصرفی خانوار، علاوه بر استفاده از میزان یارانه پرداختی دولت بیش از ۱۸۷ میلیارد و ۷۷۵ میلیون تومان نیز مازاد بر یارانه بهره‌مند شدند.

 

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در ادامه خاطرنشان شد: این تعداد خانوار در قالب ۴۶۸ هزار تراکنش جمعاً ۴۴۰ میلیارد تومان از یارانه پرداختی دولت را به خرید کالای مصرفی خانوار خود اختصاص دادند و از کمک ۱۲۰ هزار تومانی دولت علاوه بر یارانه ماهیانه استفاده کردند.

 

دارایی در ادامه افزود: دولت با اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی برای خانوارهای مشمول و فراهم آوری زیرساخت‌های لازم جهت خرید از طریق کارت بانکی و نرم‌افزار شما ، با تشویق مردم جهت خرید کالای ضروری خانوار مانند گوشت منجمد گوساله، برنج ایرانی، حبوبات، شیر کم چرب بطری، پنیر uf، ماست کم چرب، مرغ، تخم مرغ، روغن مایع ، ماکارونی و قند و شکر از هر نشان تجاری به خریداران ۲۰ درصد یارانه بیشتر تعلق داده است.

 

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در ادامه خاطرنشان شد: از خانوارهای محترم مشمول دریافت یارانه درخواست می‌کنم با مراجعه به شش هزار فروشگاه‌ مجری طرح نسبت به استفاده از یارانه تشویقی طرح کالابرگ الکترونیکی حتی پیش از واریز یارانه ماه بعد اقدام کنند. 

 

برای اطلاع از فروشگاه‌ها و سوپر مارکت‌های متصل به طرح در نزدیک‌ترین محل سکونت خود می توانند از طریق سامانه شما مطلع و از طریق شماره‌گیری #1463*500* از میزان اعتبار خرید خود آگاهی پیدا کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.