×

خبر فوری

گرانی بنزین در دستور کار دولت نیست

مهدی عسگری افزود ضمن یادآور شدن برخی نکات اعمم از افزوده شدن فشار تورم بر اقتصاد کشور و تاکید آن به نمایندگان دیگر استان ها در مجلس توانستم موافقت آنان رو جهت تصویب نشدن گرانی بنزین بگیرم.

همچنین افزود در بحث بنزین برای امسال و سال 1403 گرانی بنزین در دستور کار دولت نمیباشد . 

عسگری در خصوص واردات خودرو به کشور خاطرنشان کرد که امسال آئین نامه واردات خوردو تصویب شده است اما به دلیل مشکلات به وجود آمده در منطقه و ثبات نداشتن نرخ ارز در کشور این آئین نامه هنوز به ابلاغ نرسیده است . 

وی افزود بحث تخصیص ارز یکی دیگر از مشکل واردات خودرو میباشد که در حال حاضر واردات خودرو به صورت قطره چکانی انجام میشود در صورتی که این شرایط باید هر چه سریعتر حل شود و ما بتوانیم با واردات خودرو میزان تولید خودروی داخلی با خودرو های وارد شده ،در بازار خرید و فروش خودرو را تا حدودی به تعادل برسانیم .

 

در بخش بهداشت و دارو نیز نماینده استان البرز اضافه کرد از زمانی که ارز ترجیحی حذف شد وزارت بهداشت در واردات دارو و همچنین شیر خشک با مشکلات و چالش های فراوانی روبرو شد ، در حال حاضر وزارت بهداشت در حال پیگیری این مطالبات می باشد . 

در زمینه کمبود انسولین در ماه های گذشته نیز مهدی عسگری نماینده البرز گفت با پیگیری و سهمیه بندی بیماران تا حدودی توانستیم مشکلات مربوط به این حوزه را مرتفع سازیم . 

 

خبرنگار: عاطفه کمالی روستا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.