×

خبر فوری

بیمارستان شهید سلیمانی فردیس در مسیر توسعه و راه اندازی تکمیلی

دکتر غلامرضا حمید رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید حاج قاسم سلیمانی در خصوص آخرین وضعیت راه اندازی این مرکز پیش از افتتاح رسمی گفت :بخش اورژانس به طور متوسط روزانه 380 تا 400 مراجعه کننده دارد و در بخش های پاراکلینیک ، رادیوگرافی و سونوگرافی هر روزه فعال است .

 

وی ادامه داد : آزمایشگاه این مرکز فعال بوده و روزانه حدود 90-100 آزمایش انجام می شوند. درمانگاه های تخصصی بیمارستان در رشته های داخلی، عفونی، قلب، اورولوژی، زنان، اطفال و ارتوپدی فعال است و همچنین کلینیک های دیابت، فشارخون ، تغذیه و سالمندی نیز پذیرای بیماران می باشند.

 

رئیس بیمارستان افزود: در ماه گذشته 154 عمل جراحی در این مرکز انجام شد و به تازیگی انجام اعمال جراحی اسلیو معده و درمان چاقی نیز به این مجموعه اضافه شده است.   

 

دکتر حمید ادامه داد : در حال حاضر 68 بیمار در بخش ها بستری و 13 بیمار در ICU این مرکز بستری می باشند. یکی از بخش های CCU ظرفیت بیماران تکمیل است و دومین بخش CCU را به زودی راه اندازی می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: دانشگاه و بیمارستان در تلاش هستند تا سایر تجهیزات فوق تخصصی این مرکز تامین شود و در حال حاضر مهم ترین نیاز بیمارستان راه اندازی دستگاه سی تی اسکن است .

 

رئیس بیمارستان در پایان تصریح کرد: خیرین محترم می توانند یاری رسان این مرکز باشند تا با تجهیز و راه اندازی بخش های تخصصی تر ، خدمات درمانی در تمامی بخش ها به شهروندان ارائه شود.

 

 

 

متخصصین قلب و عروق به صورت 24 ساعته در مرکز آموزشی درمانی شهید سلیمانی به مردم خدمات ارائه می کنند

 

دکتر سیامک واحدی متخصص بیماری های داخلی و فوق تخصص قلب و عروق بیمارستان شهید سلیمانی فردیس گفت : در کلینیک تخصصی قلب و عروق به بیماران خدمات درمانی ارائه می شود. پزشک متخصص قلب و عروق به صورت 24 ساعته در بیمارستان انکال هستند و در حال حاضر 7 متخصص قلب و عروق در این مرکز فعالیت می کنند.

 

وی افزود: در حال حاضر در کلینیک تخصصی قلب و عروق این مرکز ، دستگاه اکو ، دستگاه های مانیتورینگ، نوار قلب و تست ورزش وجود دارد و با توجه به این که شهرستان فردیس جمعیت زیادی دارد و فاصله این شهرستان تا بیمارستان شهید رجایی که مرکز اصلی ارائه خدمات تخصصی قلب و عروق در استان می باشد زیاد است لزوم ارائه خدمات تخصصی قلب و عروق در بیمارستان شهید سلیمانی وجود دارد. و این بیمارستان ظرفیت این را دارد تا با تجهیز شدن به یک مرکز تخصصی قلب و عروق دیگر در استان تبدیل شود.

 

 دکتر واحدی عنوان کرد : بخش ccu مجهز و خوبی در مرکز آموزشی درمانی شهید سلیمانی وجود دارد. ساختار مدیریتی و پرسنل توانمندی حضور دارند اما نیاز است که تجهیزات این بخش تقویت شود . درتلاش هستیم تا تجهیزات آنژیوگرافی، آنژیوپلاستی و جراحی قلب را نیز در بیمارستان فراهم کنیم تا با حداکثر ظرفیت خدمات تخصصی درمانی را به مردم این شهرستان ارائه نماییم.

 

 

 

 

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.