- سهشنبه، 31 مرداد 1402 - 20:55
- کدخبر: 736
- -
سایز متن /
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری نشر فردا به نقل از راهداری استان البرز:
علی زندیفر، اظهارکرد: برنامهریزیهای لازم برای اعزام و ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی از چند ماه گذشته با برگزاری جلسات مختلف کمیته حمل و نقل با دستگاههای مربوط در استان آغاز شده است.
وی با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده از سوی این کمیته برای اجرای هرچه بهتر طرح اربعین امسال، خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از هرگونه تخلف از سوی شرکتها و ناوگان حمل و نقل از نظر رعایت نرخ مصوب بلیت و مسائل و الزامات ایمنی و همچنین به منظور رسیدگی به شکایات مسافران، تیمهای این ادارهکل در قالب میز خدمت راهنمای زائر در پایانه مسافربری شهید کلانتری کرج مستقر شدهاند.
مدیرکل راهداری البرز یادآور شد: زائران میتوانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گرانفروشی مراتب را به همکاران ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای مستقر در پایانه شهید کلانتری و همچنین سامانه گویای ۱۴۱ و سامانه پیامکی 2000141 انعکاس دهند.
#اربعین_حسینی
https://ble.ir/rahbaranalborz
https://eitaa.com/rahbaran_alborz