×

خبر فوری

مجتمع بین‌المللی مهدیون کرج برگزیده بخش تولیدات هیات مهرواره هوای نو

محمود شفیق در جمع خبرنگاران : این مجتمع فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۸۲ با دریافت مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی آغاز نمود و فعالیت های خود را در قالب تولیدات فرهنگی و مذهبی در داخل و خارج کشور به عرصه نمایش گذاشته است.

 

شفیق در خصوص فعالیت‌های مجموعه مهدیون گفت: از سال ۸۹ رویکرد جدیدی در دستور کار ما قرار گرفت و توجه ویژه‌ای به بخش برون مرزی شد که در این خصوص می توان به برگزاری نمایشگاه‌های هنری و تجسمی در بین الحرمین کربلا اشاره کرد که هدف از انجام این فعالیت‌ها ترویج معارف دینی اهل بیت (ع) ، تاریخ زندگینامه اهل بیت (ع) و مباحثی که کمتر به آن پرداخته شده، است.

 

وی از جمله این فعالیت ها را تالیف کتاب و خلق تابلوهای نقاشی زندگی نامه حضرت زهرا (س) ، بیان کامل وقایع قبل عاشورا از سال ۵۶ هجری قمری تا واقعه کربلا و حوادث بعد از عاشورا و بحث مهدویت دانست که در قالب ماکت و نمایشگاه به نمایش درآمده است.

 

مدیر مجتمع بین المللی مهدیون کرج درباره کتاب "مادر ماه و ستاره" گفت: پیش از این اثر کتاب های چادرهای سوخته، سردار کربلا، بلند بالای بابا توسط مجموعه مهدیون تالیف شده بود و کتاب مادر ماه و ستاره در خصوص زندگی نامه حضرت ام البنین (س) به ۲ زبان فارسی و عربی همراه با تصاویر زندگی ایشان است که در نمایشگاه کربلا مورد عنایت تولیت حرم حضرت عباس (ع) قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه این اثر در رشته کتاب بخش تولیدات هیات مهرواره هوای نو به عنوان اثر برگزدیده انتخاب شد، افزود: مجتمع بین المللی مهدیون در نظر دارد تا نمایشگاه دائم و ثابت خود را دایر کند تا در طول سال و مناسبت‌های مختلف دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف جامعه بتوانند از آثار هنری آن بازدید کنند.

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.