×

خبر فوری

اختصاص تسهیلات قرض الحسنه به مداحان ،جامعه ستایشگری نباید دغدغه هزینه های درمان را داشته باشد

 ابراهیم نوروزی فر، رئیس سازمان بسیج مداحان استان البرز از برگزاری نشست تخصصی مسئولین سازمان بسیج مداحان، خانه مداحان و کانون مداحان استان البرز و بنیاد دعبل خزایی (بنیادی که برای بیمه مداحان تشکیل شده است) خبر داد.

 

وی عنوان کرد: در این نشست، تصمیمات مشترک، کاربردی و مهمی از جمله تشکیل و سازماندهی دبیرخانه دائمی تجلیل از پیرغلامان اهل بیت (ع) و خدمات رسانی به جامعه ستایشگری استان البرز از طریق این چهار نهاد اتخاذ و اجرای آن ها در دستورکار قرار گرفت.

 

رئیس سازمان بسیج مداحان استان البرز بیان کرد: اختصاص تسهیلات قرض الحسنه به مداحان و مراکز آموزشی و نیز خدمت رسانی در حوزه های مختلف رفاهی و ساماندهی مراکز آموزشی از دیگر مواردی بودند که در این نشست به آن ها اشاره شد و انجام آن ها در دستور کار قرار گرفت.

 

نوروری فر با اشاره به اهمیت آموزش صحیح و اصولی در سنین پایین و ترغیب جوانان و نوجوانان به ستایشگری اهل بیت (ع) اظهار کرد: با توجه به آسیب ها و هجمه هایی که این روزها جامعه مداحی را تهدید می کند، می توان با ارائه صحیح آموزش ها و تبیین ارزش ها با این هجمه ها مقابله کرد.

 

رئیس سازمان بسیج مداحان استان البرز با تاکید بر ضرورت افزایش روشنگری ها برای نسل جوان امروز، آینده مداحی و جامعه ستایشگری را روشن دانست و اذعان کرد: با انجام اقدامات به موقع می توان معضلات را به خوبی شناسایی کرد و در راستای رفع آن ها گام های موثری برداشت.

 

وی از برپایی میز خدمت توسط نهادهای حاضر در این نشست در مصلاها و هیئت های مذهبی البرز خبر داد و عنوان کرد: با توجه به اینکه جامعه ستایشگری نباید دغدغه هزینه های درمانی و خدمات پزشکی را داشته باشند، بنیاد دعبل آمادگی خود را برای بیمه مداحان اعلام کرده تا در این زمینه نیز اقدامات خوبی صورت گیرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.