×

خبر فوری

شوراهای اسلامی استان البرز موکب اختصاصی در عمود 801 برپا می کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج ؛ حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سعیدی درهم اندیشی روسای فرهنگی شوراهای اسلامی استان البرز در جهت برنامه ریزی بر‌پایی موکب به مناسبت ایام اربعین حسینی که با حضور روسای کمیسیون های فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهرهای استان البرز در مجموعه میلاد شهرداری برگزار شد؛ اظهارداشت:امسال برای نخستین باربه همت مجموعه های مدیریت شهری و شورای شهر استان های البرزبه صورت مجزا موکب در پیاده روی اربعین برپا می کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج افزود: در این موکب که با حضور نیروهای زیرمجموعه مدیریت شهری برپا خواهد شد درراستای اسکان ،تغذیه، بهداشت و درمان و فرهنگی فعالیت خواهند کرد.

سعیدی با تاکید بر حضور حداکثری مردم در راهپیمایی اربعین بعد از دوسال وقفه، خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود مردم امسال حضور حداکثری داشته باشند و در این مراسم معنوی و بزرگترین همایش سیاسی و مذهبی شرکت نمایند.

وی بر لزوم پشتیبانی فرهنگی از پدیده پیاده‌روی اربعین تاکید کرد و گفت: پیاده‌روی اربعین در به تصویر کشیدن جایگاه عاشورا و مهدویت، بیشتر از هر کار فرهنگی و هنری تاثیرگذار است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: آثار و برکات اربعین دارای جنبه‌ها و ابعاد متعدد و مختلفی است و علاوه بر اثرات معنوی در تک‌تک افرادی که رهسپار این سفر پرخیروبرکت می‌شوند، کارکردهای گسترده اجتماعی با بازتاب جهانی دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.