×

خبر فوری

شورای ششم برای نظام ارزش افزوده داشته باشد

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سعیدی در نطق پیش از دستور دومین جلسه رسمی شورا ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: با انتظاراتی که از شورای انقلابی شهر می رود حرکت در مسیر انقلاب و پیروزی از منویات رهبری بایستی اولویت خدمت رسانی به مردم قرار بگیرد.

 عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به تذکر اخیر امام جمعه کرج افزود: تذکر امام جمعه محترم را که فرمودند مقبولیت و اعتماد مردم به شما تا وقتی است که در مسیر انقلاب و ارزش‌های آن و تبعیت از ولی فقیه محترم گام بر می دارید را سرلوحه برنامه ها قرار دهیم و با اسم انقلابی گری بر خلاف شاخص های انقلابی عمل نکنیم.

حجت الاسلام سعیدی بیان کرد: رفتار ما باید ارزش افزوده برای نظام داشته باشد و هزینه برای انقلاب درست نکنیم لذا از ابتدا شناسایی وضعیت موجود سپس طراحی وضعیت مطلوب و تدوین فرآیند رسیدن به وضعیت مطلوب مد نظر قرار گیرد.

 وی در بخش دیگری به انتصاب های اخیر سرپرست شهرداری اشاره کرد و افزود: سرپرست شهرداری ضمن توضیح در خصوص عزل و نصب ها مبنای این مسئله و تغییرات را بیان کند و اساساً انتظار داریم که انتصابات مبنایی داشته باشد و بدانیم که چه فرایندهایی موجب تغییرات می شود و همانطور که قبلاً گفته شده بنای دخالت در این زمینه وجود ندارد.

عضو شورای اسلامی شهرکرج به تدوین سند پیشرفت توسعه راهبردی شهری کرج اشاره کرد و گفت: از شورای دوره ششم درخواست دارم تا یکی از سیاست های دوره ششم شورای شهر اسلامی شهر کرج را تدوین سند توسعه راهبردی شهری شهر قرار دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.