×

خبر فوری

مهم‌ترین رسالت شورای ششم توجه به مناطق کم برخوردار باشد

علیرضا رحیمی در نطق پیش از دستور دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید گرانقدر صارمی و روز خبرنگار اظهار کرد: با توجه به نزدیکی ایام عزای آل الله (ع)، ماه محرم الحرام و عدم آماده شدن شهر برای استقبال از این ماه شهرداری باید سریعاً اقدام کند.

 نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج اضافه کرد: در این دوره شورا، مدیران و مسئولین شهرداری و شهری با حضور میدانی در محلات، مناطق و سطح حوزه کاری ستاد، بازدید و اقدامات اصلاحی داشته باشند.

رحیمی با بیان اینکه توجه به محلات کم برخوردار جزو لاینفک این شورا شود، افزود: کار سختی پیش رو داریم، با توجه به وجود مشکلات مختلف زیرساختی در برخی محلات کم برخوردار رفع این دغدغه ها در دستور کار و اولویت مدیریت شهری و نهادهای متولی امر قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: مدیریت شهری نسبت به اقدامات اصلاحی بودجه با هدف توجه به محلات کم برخوردار و باز تعریف پروژه ها در این محلات اقدام کند.

وی در بخش دیگری در خصوص بیمارستان امام خمینی (ره) یادآور شد: در خصوص بیمارستان امام خمینی (ره) باید تصمیم استانی گرفته شود اتفاقات خوبی از سال ۹۱ به بعد در این بیمارستان نیافتاده و می بایست هماهنگی فوری صورت گیرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: چه شده که از سال ۹۲ به بعد این اوضاع برای بیمارستان پیش آمده و فعالیت آن رو به افول است؟ همزمان با تصمیم گیری های نهایی برای بیمارستان و ارائه خدمات به مردم عزیز (آنهم در این اوضاع بیماری) دستگاه های نظارتی استان نیز ورود کنند که چه شده و چه اتفاقاتی افتاده است در ضمن از امام جمعه محترم و نماینده ولی فقیه در استان تشکر می شود که باز با حضور خردمندانه و پدرانه خود باعث التیام دردی از مردم در این زمینه شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.