×

خبر فوری

بهروز عطایی از سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران استعفا کرد

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران از تابستان سال ۱۴۰۰ کار خود را با قهرمانی در مسابقات مردان آسیا آغاز کرد و در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ تیم ایران با هدایت وی به مرحله نهایی صعود کرد.

 

تیم ملی والیبال ایران در ادامه حضور وی بر روی نیمکت، در رقابت‌های قهرمانی جهان سیزدهم شد، در لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ به عنوان دوازدهم رسید و در مسابقات قهرمانی مردان آسیا به میزبانی ارومیه به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

 

تیم ملی والیبال ایران با هدایت عطایی در بازی‌های آسیایی هانگژو به مدال طلا و مقام قهرمانی رسید و سپس راهی برزیل شد تا در رقابت‌های گروه نخست انتخابی المپیک پاریس شرکت کند.

 

مردان والیبال ایران پس از دو ناکامی مقابل آلمان و اوکراین موفق به شکست قطر شدند و عصر امروز بهروز عطایی پس از شکست تیم ملی والیبال ایران مقابل جمهوری چک، استعفای خود را تقدیم رئیس فدراسیون والیبال کرد.

 

بر این اساس با توجه به حضور تیم ملی والیبال کشورمان در رقابت‌های انتخابی المپیک در برزیل و سه دیدار باقی مانده با تیم‌های ایتالیا، برزیل و کوبا، علیرضا طلوع کیان به عنوان سرمربی هدایت تیم ایران را تا پایان این مسابقات برعهده خواهد گرفت.

 

تیم ملی والیبال ایران ساعت ۲۰ روز جمعه ۱۴ مهرماه در پنجمین مسابقه خود به مصاف ایتالیا می‌رود که در حال حاضر صدرنشین مسابقات گروه نخست انتخابی ا۱لمپیک است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.