×

خبر فوری

تیم النصر وارد تهران شد

به نقل از طرفداری و به گزارش نشر فردا

، روز سه شنبه دیدار النصر و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. کاروان النصر صبح امروز با پروازی اختصاصی ریاض را به مقصد تهران ترک کرد و حالا پرواز این تیم در ایران نشسته است.

 

حالا کریستیانو رونالدو در ایران است! فوق ستاره فوتبال جهان برای اقامت خود در تهران همراه با سایر اعضای تیم به هتل اسپیناس پلاس می رود و عصر امروز جهت تمرین پیش از بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حاضر می شود.

 

شهرداری تهران در اقدامی جالب، بنرهایی در مسیر فرودگاه تا هتل نصب کرده و به رونالدو و تیم النصر خوش آمد گفته است. شرکت ایرانسل نیز اعلام کرده سیم کارت های بدون فیلتر اعضای تیم النصر به آنها اهدا شده است تا اقامتی راحت در ایران داشته باشند .

باشگاه پرسپولیس با همکاری شهرداری تهران، نسبت به نصب بنرهای خوش‌آمدگویی و اطلاع رسانی مسابقه با النصر از سری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اقدام کرد. 

 

به گزارش طرفداری و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، با همکاری شهرداری تهران بزرگ و اختصاص تعدادی از بیلبوردهای شهری، باشگاه پرسپولیس نسبت به نصب بنرهایی مرتبط با بازی با النصر از روز نخست رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اقدام کرد. خوش‌آمد گویی به کاروان فوتبال النصر عربستان، تصاویری از اعضای تیم فوتبال پرسپولیس و اطلاع رسانی مسابقه از مضامینی است که در این بنرها از آنها استفاده شده است.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.