×

خبر فوری

دریافت ۱۴۰۳ تماس شهروندی توسط سامانه ۱۳۷ شهرداری فردیس

عاطفه کمالی روستا | به گزارش پایگاه تحلیلی خبری نشر فردا؛

مجتبی شرفی ، در خصوص این خبر اظهار کرد: از مجموع درخواست‌ها و مطالبات ثبت شده در سامانه ۱۳۷ شهرداری فردیس، به ۶۸ درصد رسیدگی شده است.

وی افزود: از مجموع تماس های دریافتی ۳۵۶ مورد مربوط به منطقه یک شهرداری فردیس بوده که به ۶۲ درصد از آنها رسیدگی شده و ۲۵۵ تماس شهروندی مربوط به منطقه ۲ بوده که به ۶۹ درصد رسیدگی شده است.

مدیر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد شهرداری فردیس گفت: از مجموع واحدهای مختلف شهرداری، خدمات شهری منطقه ۲ شهرداری، با ۹۱ درصد بهترین رتبه پاسخگویی را در دیماه گذشته به خود اختصاص داده است. فضای سبز منطقه یک، مدیریت پسماند و خدمات شهری منطقه یک به ترتیب بهترین عملکرد را در رسیدگی به درخواست های شهروندان در سامانه ۱۳۷داشته اند.

وی سامانه ۱۳۷ شهرداری را پل ارتباطی مدیریت شهری با شهروندان دانست و افزود: وجود این سامانه، ضمن کاهش مراجعات حضوری شهروندان به شهرداری، تسریع در رسیدگی به درخواست ها و افزایش رضایتمندی شهروندان را به دنبال دارد.‌

خبرنگار: عاطفه کمالی روستا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.