×

خبر فوری

فرآیند اجرای بند (ت) تبصره ۶ بودجه کشور به صورت یکپارچه انجام می‌شود

افراسیاب شجاعی صبح امروز در دهمین جلسه کمیته تخصصی بند (ت) تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۲ کشور که با حضور معاونین و مدیران کل ستادی عضو کمیته و مدیران مناطق ۱۰‌گانه شهرداری کرج برگزار شد؛ اظهار کرد: در راستای اجرایی شدن بند (ت) تبصره ۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کشور، روند اجرایی طرح به صورت یکپارچه باتبعیت از قانون بودجه، دستورالعمل وزارت کشور و جلسات کارگروه در حال انجام است و هرگونه اصلاح دستورالعمل اجرایی با ارائه پیشنهادات در چارچوب قانون از سوی مناطق و هم‌اندیشی در کارگروه مربوطه قابل اصلاح می‌باشد.
 

 

وی با بیان اینکه فرآیند به درستی مسیر خود را طی می‌کند، تأکید کرد: از هرگونه اعمال سلیقه خودداری و فقط از دستورالعمل ابلاغ شده تبعیت شود.
 

 

شجاعی تأکید کرد: آمار و اطلاعات به صورت برخط از طریق داشبورد مدیریتی کنترل شود تا ارسال و انتقال مستمر آن به استانداری با سهولت انجام پذیرد.
 

 

قائم مقام شهردار کرج خاطر نشان کرد: تا کنون از اجرای صحیح مصوبه مجلس مبنی براجرای بند (ت) تبصره ۶ بودجه کشور، مبلغ ۱۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از سوی مناطق شهرداری کرج جذب درآمد شده است.
 

 

شجاعی اشاره کرد پرونده‌های خاصی که تصمیم‌گیری در خصوص آن برای منطقه میسر نیست را با دریافت، نظارت و هماهنگی معاون محترم شهرسازی اقدام، تا تعیین تکلیف نهایی انجام شود.


شایان ذکر است در این جلسه مدیران مناطق گزارش کار مستند از عملکرد خود را در این خصوص ارائه دادند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.