×

خبر فوری

توزیع ۲۰ تن گوشت گرم وارداتی در بازار روزهای شهر کرج

شبیر اربابی  اظهار کرد: عصر دیروز (۲۰ فروردین)، دو تن گوشت گوسفند گرم وارداتی در دو بازار روز البرز و حسن آباد توزیع شد.
 

 

وی با اشاره به اینکه قیمت گوشت‌های توزیعی تفاوت قیمت محسوسی با واحدهای فروش سطح شهر دارد، گفت: هر کیلو گوشت به قیمت ۲۳۵ هزار تومان بین شهروندان توزیع شد.
 

 

این مسئول با بیان اینکه این اقدام نقش به سزایی در کنترل قیمت و تأمین بخشی از نیاز جامعه به خصوص اقشار آسیب‌پذیر دارد، ادامه داد: توزیع با هدف تأمین نیاز متعارف خانوارها برنامه‌ریزی شده و به تقاضای خرید عمده پاسخ داده نمی‌شود.
 

 

اربابی توضیح داد: با هماهنگی صورت گرفته، بنا شده طی روزهای آتی، گوشت گرم گوسفندی در سایر بازار روزهای کرج هم توزیع شود که اطلاع‌رسانی لازم در این خصوص انجام می‌شود.
 

 

معاون اجرایی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج گفت: تعادل بخشی بازار گوشت کرج جمله اهداف عرضه گوشت تنظیم بازاری است و این روند را تا نزدیک شدن به ثبات در قیمت این محصول پروتئینی ادامه می‌دهیم.
 

 

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به توزیع ۲۰ تن مرغ گرم هم اشاره کرد و افزود: این مرغ‌ها طی روزهای قبل به قیمت هر کیلو ۶۶ هزار تومان به فروش رسید.
 

 

این مسئول اضافه کرد: در کنار توزیع مرغ گرم، در بازار روزها، توزیع گوشت منجمد مرغ هم به قیمت هر کیلو ۴۳ هزار و ۵۰۰ تومان در حال انجام است.
 

 

اربابی توضیح داد: با توجه به تلاطم بازار و مرغ و عدم جوجه‌ریزی واحدهای پرورش در چند هفته گذشته، شاهد کاهش عرضه مرغ هستیم که با هماهنگی صورت گرفته با استانداری البرز و جهاد کشاورزی در صدد هستیم شرایط موجود را مدیریت کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.