×

خبر فوری

مربی گل ریحان البرز: بازیکنان تمرین نمی کنند

مربی تیم فوتبال گل ریحان البرز گفت که بازیکنان این تیم حدود ۶ روز است که بدلیل مشکلات این باشگاه بر سر تمرین حاضر نمی شوند.

مجید غلامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار نشر فردا افزود: این در حالی است که امروز شنبه هجدهم اردیبهشت میزبان تیم استقلال ملاثانی هستیم.

وی اضافه کرد: تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم بازی امروز را برگزار کنیم چرا که در غیر اینصورت تبعات سنگینی برای تیم، بازیکنان و باشگاه خواهد داشت.

غلامی ادامه داد: این بازی بایستی انجام شود چرا که امروز گل ریحان در جدول به هیچ وجه وضعیت خوبی ندارد و باید برای گذر از این شرایط کاری اساسی کرد.

گل ریحان البرز تنها نماینده فوتبال البرز در لیگ دسته یک باشگاه های کشور این روزها با وجود حاشیه ها، بر سر ۲ راهی مدیریتی قرار گرفته و در بلاتکلیفی محض به سر می برد.

هفته گذشته و به دنبال سپرده شدن امور به هیات فوتبال البرز و پس از انتخاب سرمربی این تیم اما این بار اخبار نشان از کناره گیری هیات فوتبال از مدیریت این تیم داد، خبری که در گفت وگو با مسوولان فوتبال استان تائید شد.

 رییس هیات فوتبال البرز در گفت وگویی که پیش از این با ایرنا داشت اعلام کرد که با توجه به مشکلات و حاشیه های پیش آمده طی هفته های اخیر مقرر شده بود تا هیات فوتبال استان مدیریت این باشگاه را در دست بگیرد.

منصور بیک وردی افزود: به همین منظور سرمربی برای این تیم انتخاب و قرار شده بود که تمرینات آن نیز از سرگرفته شود تا بتوان تیم را در جدول لیگ دسته یک کشور حفظ کرد.

وی ادامه داد: اما عدم اجرای تعهدات از سوی باشگاه و درخواست کمک برای نجات این تیم، هیچ همراهی برای نجات نماینده فوتبال البرز در رقابت های لیگ یک  فوتبال کشور وجود ندارد.

بیک وردی خاطر نشان کرد: وقتی سرنوشت این تیم برای مسوولان مهم نیست به این نتیجه رسیدیم که هیات فوتبال البرز که قرار بود پیش از این چتر حمایتی داشته باشد با این شرایط ادامه فعالیت برایش ممکن نیست.

رییس هیات فوتبال البرز ادامه داد: به این منظور مدیریت این تیم را به باشگاه برمی گردانیم تا هر کاری که صلاح می دانند خودشان انجام بدهند.

امروز گل ریحان در یک ۲ راهی قرار گرفته و شواهد نیز حاکی از آن است که هنوز راه اساسی برای نجات این تیم پیدا نشده است.

این تیم هم اکنون در مکان هجدهم و در  قعر جدول لیگ قرار دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.